Marilyn Monroe & Amelie







  





11 Thoughts:

  1. ΜΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ?ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΦΑΩ!!!ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΧΥΛΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πότε τα πρόλαβα; Εγώ μόνο ξέρω με τι κόπο σηκώνομαι το πρωί!Μεγάλα ξενύχτια, αλλά άξιζαν τον κόπο! Χαίρομαι που σου αρέσουν! Επόμενη δημιουργία μάλλον θα είναι αληθινά cupcakes! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ!!Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΣΕ'ΣΕΝΑ!!!ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG!!ΤΡΕΞΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα και καλορίζικο το blog σου!!!!!Πολύ όμορφα τα κοσμήματα σου!!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εδω ομως εγραψες κοριτσι..μου αρεσαι που εσπασες τις εικονες..και το δυσκολεψες..βγηκε πανεμορφο..καλη συνεχεια..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες μπράβο!!!!Σε περιμένω και στο σπιτάκι μου να τα λέμε!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Georginart Ευχαριστώ και από εδώ για το βραβείο!

    @Μαρία Σκέφτηκα να "σπάσω το κατεστημένο" και φτιάξω κάτι διαφορετικό

    @Sophie Ευχαριστώ πολύ Sophie! Μου άρεσε πολύ ο παράδεισός σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Featured post

Cheerful boho necklace

Ροζάριο με πολύχρωμες χάντρες και ξύλινο κυκλικό στοιχείο

Contact me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Freedom Creates. Από το Blogger.