DIY Jewelery hanger

Επειδή το πάθος μου για τα κοσμήματα δεν σταματά και φτιάχνοντας ολοένα και περισσότερα, μην έχοντας άλλο χώρο να τα φυλάξω αλλά και να τα προφυλάξω μου ήρθε η ιδέα για μια χειροποίητη κρεμάστρα κοσμημάτων! Όχι μόνο θα την έφτιαχνα με τα χεράκια μου αλλά και όπως ήθελα! Χρειάστηκα μόνο μια κρεμάστρα και μερικούς πολύχρωμους συνδετήρες!

Πως το έκανα; Απλά! 
Έναν-έναν άνοιξα τους συνδετήρες και άρχισα να τους τυλίγω από τη μια άκρη τους γύρω από την κρεμάστρα ανά τακτά διαστήματα. Εγώ χρησιμοποίησα 15 συνδετήρες. Σαν έξτρα έδεσα κι ένα κομμάτι σύρμα στη μέση της κρεμάστρας για να κρεμάω και τα σκουλαρίκια μου! Μπορεί να μου πήρε κάμποση ωρίτσα να το ολοκληρώσω αλλά τελικά τα κατάφερα! Κρέμασα τα κολιέ και τα σκουλαρίκια μου και ορίστε το αποτέλεσμα!!




0 Thoughts:

Δημοσίευση σχολίου

 

Popular creations

Featured post

Cheerful boho necklace

Ροζάριο με πολύχρωμες χάντρες και ξύλινο κυκλικό στοιχείο

Contact me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Freedom Creates. Από το Blogger.