Back to base!

Επιστροφή στη βάση κι επίσημα μετά το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών! Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ φόρτισα τις μπαταρίες μου τρελά και όχι μόνο με ξεκούραση αλλά και με νέες ιδέες και σχέδια.
Φέτος οι διακοπές εκτός από την επίσκεψη στα πάτρια εδάφη της Μυτιλήνης για να δω γονείς, συγγενείς και φίλους όπως κάθε καλοκαίρι, πήγα και Άνδρο, στο νησί των ανέμων! Όνομα και πράμα, καθώς και τις πέντε μέρες που ήμουν εκεί είχε πολύ αέρα με αποτέλεσμα να επισκεφτούμε μόνο τις νότιες παραλίες. Ανάμεσά τους ήταν ο Φελλός, η Χρυσή άμμος και ο Άγιος Πέτρος.




Όλες τους με αμμουδερές παραλίες και γαλάζια βαθιά νερά. Μεταξύ μας... εμένα ο αέρας μου άρεσε πολύ γιατί πολύ απλά δεν σκάσαμε από τη ζέστη του καλοκαιριού και δεν είχε καθόλου υγρασία! Μείναμε στο Μπατσί αλλά επισκεφτήκαμε και τη Χώρα της Άνδρου. Όλο το νησί αποτελείται από γραφικά χωριά με τα περισσότερα να έχουν άσπρα σπίτια με μπλε παράθυρα, πράσινες αυλές και θέα τη θάλασσα. Η Χώρα είναι στολισμένη με ένα σωρό παλιά και ανακαινισμένα αρχοντικά από την εποχή των μεγάλων καπεταναίων και πλακόστρωτα στενά δρομάκια με καθένα από αυτά να οδηγεί προς τη θάλασσα. Το περίεργο και ταυτόχρονα όμορφο στην Άνδρο είναι ότι σαν κυκλαδονήσι είναι ξερό αλλά παραδόξως είναι ευλογημένο και με πολύ πρασινάδα σε μεγάλο μέρος του νησιού!
Απλά την ερωτεύτηκα!

 



 

 

Γυρνώντας, φυσικά και δεν έκατσα με σταυρωμένα χέρια γιατί μπήκα πάλι στον παλμό της δημιουργικότητας. Έπειτα από πολύ έρευνα στο αγαπημένο pinterest σκέφτηκα να ασχοληθώ με τη ραπτική. Στο παρελθόν είχα φτιάξει κάποια ρούχα με τη βοήθεια της μητέρας μου αλλά ποτέ κάτι ολομόναχη! Πήρα λοιπόν το θάρρος και κατέβηκα στο κέντρο της Αθήνας για αγοράσω υφάσματα. Σε ένα από τα μαγαζιά με υφάσματα στην Καλαμιώτου και συγκεκριμένα στο Tailoring βρήκα δύο φοβερά σχέδια! Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Και το καλύτερο; Τα είχε προσφορά με 2 ευρώ το μέτρο! Έκανα πανηγύρι κυριολεκτικά! Με το που τα είδα ήξερα αμέσως τι ήθελα να φτιάξω!


Ένα κιμόνο που όλο το καλοκαίρι έψαχνα στα μαγαζιά να αγοράσω αλλά δεν έβρισκα ένα σχέδιο να μου αρέσει πολύ και ένα μακρύ φόρεμα!

Με το που έφτασα σπίτι, κατέβασα από το πατάρι τη ραπτομηχανή μου και έβαλα την playlist Τεκίλα και Ξαπλώστρα από το kasetophono.com και έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά! Stay tuned λοιπόν για τα tutorials και των δύο ρούχων σύντομα!

Μέχρι τότε... ότι ιδέα έχετε... make it work!




0 Thoughts:

Δημοσίευση σχολίου

 

Featured post

Cheerful boho necklace

Ροζάριο με πολύχρωμες χάντρες και ξύλινο κυκλικό στοιχείο

Contact me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Freedom Creates. Από το Blogger.