DIY - The easiest summer kimono


Φέτος φορέθηκε πολύ, τόσο για την άνεσή του όσο και για το ανάλαφρο στυλ του. Ψάχνοντας να αγοράσω ένα κι εγώ, δυστυχώς δεν έβρισκα κάποιο σχέδιο που να μου αρέσει. Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω ένα μόνη μου! Ψάχνοντας στο Pinterest έπεσα πάνω σε κάποια πολύ χρήσιμα tutorials, όντας πρωτάρα στην ραπτική. Αλλά για να μην κλέβω... οκ, μου έχει δείξει η μαμά μου πως να χρησιμοποιώ τη ραπτομηχανή και μου έμαθε κάποια μικρά μυστικά!

Βολτάροντας λοιπόν μια μέρα στο κέντρο της Αθήνας, εκεί στην Καλαμιώτου που είναι μαζεμένα πολλά μαγαζιά με υφάσματα εντοπίζω ένα άκρως ρομαντικό κι αιθέριο ύφασμα!


Το μαγαζί είχε μερικά τόπια έξω αλλά για το εσωτερικό του κατέβαινες σε έναν υπόγειο παράδεισο υφασμάτων σε φανταχτερά χρώματα και ποικίλα σχέδια! Αν περάσετε από την Καλαμιώτου, γυρέψτε το Tailoring! Αγόρασα λοιπόν ένα μέτρο σε μήκος ενώ το πλάτος που είχε το τόπι ήταν ενάμησι. Σούπερ!!

Για να φτιάξω αυτό το πανεύκολο kimono χρειάστηκα ραπτομηχανή, κλωστή που να ταιριάζει με το ύφασμα, μεζούρα και ψαλίδι. Έφτιαξα αυτό το σκίτσο για να σας δείξω πόσο εύκολο είναι!


1. Τοποθετώ σε μια επιφάνεια το ύφασμα κάθετα με την καλή όψη προς τα επάνω. Στην περίπτωση που το ύφασμα είναι το ίδιο και στις δύο όψεις όποια όψη και να τοποθετήσετε πάνω δεν υπάρχει πρόβλημα. Το δικό μου ύφασμα είχε ίδιες όψεις.
2. Το διπλώνω στη μέση προσέχοντας οι άκρες να στοιχίζονται η μία πάνω στην άλλη ακριβώς.
3. Παίρνω τη μεζούρα και μετράω την κάτω πλευρά σημειώντας το μέσο. Έπειτα με το ψαλίδι κόβω την πάνω πλευρά του υφάσματος στη μέση.
4. Στις πλαϊνές πλευρές μετράω από πάνω προς τα κάτω με τη μεζούρα πόσο θέλω να είναι το άνοιγμα του μανικιού και τα πιάνω με μια καρφίτσα στην κάθε πλευρά. Από την καρφίτσα και κάτω το ράβω με τη ραπτομηχανή. 

Tip! Επειδή το δικό μου ύφασμα ήταν πολύ λεπτό, ρύθμισα τη βελόνα σε μεγαλύτερο μήκος ραφής. Δείτε τις οδηγίες της ραπτομηχανής σας γι' αυτό.
5. Το kimono είναι έτοιμο και απλά το γυρίζω μέσα-έξω ώστε οι ραφές να είναι από την εσωτερική πλευρά! Για καλύτερο αποτέλεσμα και φυσικά για ορισμένα υφάσματα όπως το δικό μου, που οι κλωστές του υφάσματος ξεφτίζουν στα σημεία που έχει κοπεί, χρειάστηκε να φτιάξω τα στριφώματα στα μανίκια αλλά και στο μπροστινό άνοιγμα του kimono. Έτσι γύρισα το Kimono από την εσωτερική πλευρά και στα μανίκια δίπλωσα το ύφασμα και το έραψα με την μηχανή.

Τέλος, για το μπροστινό άνοιγμα πέρασα το ύφασμα κατά μήκος από τη ραπτομηχανή ρυθμίζοντας τη βελόνα σε ζιγκ-ζαγκ ραφή για να αποτρέψει το ύφασμα από το να ξεφτίσουν οι κλωστές!
Έτοιμο!!


Το kimono συνδυάζεται με τα πάντα! Με φόρεμα, με σορτς, με τζιν, με φούστα ακόμα και στην παραλία με το μαγιό!
Εγώ πάντως το συνδύασα με με σορτς, λευκό top, τις χειροποίητες σαγιονάρες μου "Sweet minimality sandals" και το χειροποίητο δαχτυλίδι από πηλό "Nude poua".

Proud DIYer!!!

 Αν δοκιμάσετε να το φτιάξετε, στείλτε μου φωτογραφίες σας και φυσικά μη διστάσετε να με ρωτήσετε αν έχετε απορίες, αφήνοντας το σχόλιό σας! Καλή επιτυχία!



0 Thoughts:

Δημοσίευση σχολίου

 

Featured post

Cheerful boho necklace

Ροζάριο με πολύχρωμες χάντρες και ξύλινο κυκλικό στοιχείο

Contact me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Freedom Creates. Από το Blogger.